Doodle comel daripada Tengku Puteri

Ehem2! Batuk-batuk sebab tengah demam selsema. Sakit-sakit ni yang bestnya sebab dapat something from Tengku Puteri !! Terus aku set header baru.



Comelnya aku........





Header pertama aku kat luar rumah





Header kedua aku dalam rumah. Dua-dua comel. Tak tahu nak pilih mana satu da....




Cantik gila kan? Memang mulut aku ni tak dapat tutup for a few minutes sebab teruja dan terharu tengok header yang begitu comel. Tengku puteri a.k.a Farhah Zaidah ni merupakan blogger yang rajin singgah ke blog tak seberapa aku ni, dan dia juga pernah dapat award follower ke 166 aku dulu.

Semalam tengku puteri ada buat header percuma untuk 10 yang terpantas dan kebetulan aku online dan tanpa banyak tanya cepat-cepat aku sediakan entri. Alhamdulillah dapat nombor tiga terpantas dan yang bestnya, header aku siap dulu. ekekek....rasa bertuah.

Cik tengku....saya nak edit sikit header ni untuk sesuaikan dengan blog saya ye..nak bagi nampak timbul macam header saya. Boleh kan? ha diam tu tanda setuju. hik hik.

Korang yang masih belum terjah blog tengku puteri, sila terjah sekarang. Kalau nak doodle, boleh request lah. Ala..cuma rm5..plus dengan 1 item tambahan. berbaloi tu.

12 comments:

  1. huh...tima kasih sebab suka... =) dani nk timbul camna nih? apa yg nak timbulkan? lampu tuh mesti kna tukar kaler kan..dani pm email sy boleh..? huhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. hehe..comel gile kan..
    rasenye 22 leh pakai..
    dah bosan pakai yg lain lak..:)

    ReplyDelete
  3. @tengku puteri : saya dah edit tadi.saya bagi header bersambung dengan post. dah try guna header tu. cantik and comel. thanks tau. aaachem!

    ReplyDelete
  4. wanie : betul. susah nak buat pilihan sebab dua2 cantik :)

    ReplyDelete
  5. @aujinz : kan? kan? sangat comel :)

    ReplyDelete
  6. owh..Alhmdulillah okeh..! hope cpat sembuh ye..sy lak rasa nak demam...huhuh

    ReplyDelete
  7. @tengku puteri : berjangkit. pakai mask cepat! heee :D

    ReplyDelete
  8. comel la dani..berbakat betul..cepat tukar header baru

    ReplyDelete
  9. @d_la: berbakat gila kan? hehehe

    ReplyDelete
  10. @a retarded kitty : yeah! comel gila!

    p/s:jangan jeles.haha

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah